تهران، شهریار ، خیابان ولیعصر ، رو به روی پارک کودک ، ساختمان مدائن ، طبقه زیر زمین

Search
Close this search box.
متخصص پوست و مو

خدمات متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو فقط در زمینه زیبایی فعالیت نمی‌کند. متخصص پوست و مو فردی است که پس از اتمام دوره پزشکی عمومی درآزمون تخصص شرکت کرده ودر صورت کسب رتبه برتر وارد دوره ی 4 ساله تخصص پوست و مو یا درماتولوژی می‌شود. در این چهار سال در سه زمینه آموزش می‌بیند:

1-بیماریها :

کلیه‌ی بیماری‌های پوست، مو، ناخن، مخاطات بدن (دهان، ناحیه تناسلی) و بیماری‌های مقاربتی در حوزه تخصص پوست و مو هستند. متخصصین پوست و مو درزمان تحصیل در زمینه بیش از 3000 بیماری مرتبط با پوست، مو، ناخن و…. آموزش می‌بینند و تنها تخصص مرتبط با این موارد هستند. بیماری‌هایی مانند پسوریازیس، لیکن پلان، آکنه، بیماری‌های عفونی پوستی و مقاربتی مثل زگیل تناسلی بیماری‌های مرتبط با ریزش مو، درگیری‌های ناخن و سرطان‌های پوستی

برای تشخیص بسیاری از بیماری‌های پوست، مو، ناخن و مخاطات ممکن است نیاز به بیوپسی یا نمونه برداری پوستی باشد که توسط متخصص پوست و مو انجام می‌شود.

2-جراحی :

جراحی‌های پوستی اعم از توده‌های خوش خیم (مثل خال،کیست ، میخچه و …) تا ضایعات بدخیم

مثل تومورهای پوستی ( ملانوم(SCC ,BCC, ، فلپ پوستی برای بازسازی پوست ، بلفارو پلاستی (عمل جراحی پلک) و عمل جراحی لیفت ابرو ،بوکال فت و…..

3-زیبایی :

استفاده از کلیه لیزرها ( لیزر موی زاید، لیزر کیو سوییچ، لیزرPDL، لیزر CO2 FRACTIONAL، لیزر ERBIUM YAG، لیزر ENDOLIFT و…) که هم برای اهداف درمانی و هم زیبایی استفاده می‌شوند.

تزریق فیلر (ژل)، بوتاکس، تزریق چربی، کاشت مو، ابرو و ریش، مزوتراپی و …

مطالب مرتبط

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست؟ میکرونیدلینگ یکی دیگر از روش های جوانسازی سطح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *